Tag from dear sister

Tag from dear sister😉
Here goes..

Bekas Kekasih Saya: Tiada

Saya sedang mendengar: Tunggu Sekejap by Jaclyn Victor

Mungkin saya patut: tidur di rumah sebab hujan diluar dan saya sangat mengantuk

Saya suka: bersantai bersama keluarga dan sahabat sambil menikmati makanan yang lazat

Sahabat-sahabat saya: ialah penghibur hati saya

Saya tak faham: kenapa masih ada orang yang kejam dan sanggup mencederakan orang lain. World peace!

Saya kehilangan: waktu bersantai menonton tv pada waktu malam, tetapi dapat bermain dengan si comel Zara. So all is good😉

Ramai yg berkata: cinta itu buta. Tapi hati dan mata kita tak buta kan?

Cinta itu adalah: sesuatu yang amat berharga dan tidak patut dipersiakan

Di suatu tempat, seseorang sedang: berehat di tepi pantai sambil meneguk air kelapa muda. I need a vacation lah. (Jom sayang?)

Saya akan cuba: menjadi isteri yang lebih baik dan pandai membahagikan masa.

Perkataan SELAMANYA membawa maksud: sampai Allah tarik balik nyawa kita. Hehe :p

Telefon bimbit saya: dihadiahkan oleh adik saya. Nak yang baru boleh ke adik? :p

Bila saya terjaga: akan ada tangan kecil menyentuh perut saya. Si Zara la siapa lagi.

Saya paling meluat: bila terdapat segelintir manusia yang suka mengata keburukan orang lain tapi tak sedar diri sendiri pon banyak keburukan juga. :p huh

Pesta/parti adalah: tempat untuk besosial. Saya lebih rela duduk di rumah menonton tv bersama keluarga

Haiwan yang paling comel pernah saya temui: ialah Koala bear! Comel sangaaaat.

Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah: zaman remaja saya😉 (sekarang pon masih remaja kan? hahaha mimpi lah)

Hari ini: saya berikrar akan balik awal dan masak sedap2 untuk encik suami🙂

Malam ini saya akan: makan malam dan tidur

Esok pula saya akan: bekerja seperti biasa

Saya betul-betul inginkan: sebuah kehidupan yg gembira disamping org2 yg sy syg (copy paste boleh la ye dik?)

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: eh ada kedut dah ke? oh no!

Pusat membeli-belah atau arked permainan: dua2 pon seronok😉

Makanan Barat atau Jepun? : saya lebih suka makanan Jepun

Bilik yang terang atau gelap?: Bilik yg tak berapa gelap. Memang selesa nak tidur :p

Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang: Ok.

Siapa yang ingin anda tag?: Sesiapa yang membaca blog ini.🙂 Hehe

One thought on “Tag from dear sister

Leave a Reply

